Huh :)

Kikade nyss klart på Greys Anatomy.

Undrar vad som hände med Meredith. Tror inte att hon drunknade.
Måste se nästa avsnitt 4 sure :D

Under reklam-pauserna på GA skrev jag klart labbrapporten i
Kemi
som ska in imorgon. Jippie :P





Idag hade jag fotboll. Efter det sprang jag 2 km, direkt efter träningen.
Nu blir det riktigt mörkt vid 19-tiden. Läskigt.
Idag har jag också letat bilder på kläder och frisyrer. Lägger upp imorgon.
Och mina favoritidolklipp :)

Nu ska jag kika lite noveller på nätet om i hopp att inspireras och
komma på vad jag själv ska skriva om.
Har inte riktigt kommit igång än. Någon som har tips om vad jag kan skriva om?

Piss. Jag har glömt att träna på Hallelujah I just love her so på piano.
Ska ju spela upp den imorgon.
Argh, vad ska jag nu ta mig till? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0