Idrott

Jo and btw. glömde säga..

Att vi åt lunch. Det blev fisk. Gott. Därefter hade vi idrott.
Vi sprang Cooper. Jag sprang på 10.07. Helt okej, men långt ifrån nöjd.


Bättrade på ca: 30 sek sen
förra gången ( för 2 veckor sen )
Sedan fick jag världens magvärk! Förmodligen för jag åt precis innan.Kunde knapp stå upp. Helt otroligt!



Och en kille som heter Simon som går i min klass. Han är inte så smal, snarare tvärtom
Han har opererat höften tre gånger.
Första gången han gjorde det fick han gå på kryckor i flera veckor.
Sedan hittade läkarna ett fel på hans andra höft då fick han gå på kryckor igen i några veckor.
Och sen ytterligare en gång!
Tycker nästan synd om han där.
Och han sprang på 9.39.

Jag är helt jävla imponerad. Bättre kondis än mig.
Han är skitcool. Förträfflig tuff kille..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0