Inställd träning

För en halvtimme sen gick jag iväg till träningen.
Happ, så står jag där i regnet och väntar och sen kom ingen så då sen cyklade jag hem igen.

Usch vad trist. I hopp om att känna mig värsta duktig och träna under dåligt väder..
Så skiter sig det allt.

Och mina optimistiska tänkande:
" Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"
Så blir det ingenting av det hela. Happ.
Aja, nu får jag iaf kolla på HELA avsnittet av Greys Anatomy!

Nu ska jag dra och käka upp min Milkyway och kika på reklamerna innan GA börjar.


T J I N G E L I N G!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej, jomen jag tycker du ska skriva om "ditt liv" också för det är så kul att läsa :)
jag vet inte om företagsekonomi är så gött men aa.. och jag är nog inte rätt person att fråga om hjälp av men du kan ju testa :P
jo tack..jag mår bra! hur mår du?
tränar du fotboll eller vad? taskigt/konstigt att ingen kom :o
ha det bra!

2007-09-20 @ 16:01:36
URL: http://mynewlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0