Jag är som Stewie i Family Guy

Ska se ikväll på Stilakuten och skratta åt dom som klär sig så fult.
*skadeglädje* I find it so amusing.
Jag är så sjukt elak inombords.

Idag när jag var på stan såg jag världens fulaste fjortis man kan tänka sig.
Så tänker jag:
- Hoppas hon blir fet och dör i förtid.
Fyfan va taskigt! Haha, och jag skäms inte ens. Det är värst av allt.

Mina Idoler är:
- Dr. Cox i Scrubs
- Stewie i Family Guy
- Woody Allen
- Flanders i Simpsons
- George i Greys Anatomy
- Henry (bettys inofficiella kille på andra våningen som jobbar med ekonomi ) i Ugly Betty
- Justin (bettys systersson som är lite feminin av sig) i Ugly Betty
- Marc ( Wilhelminas assistent) i Ugly Betty
-
Seth i OC

Jag ser upp till dom. En blandning av ironiska och töntiga. Helt underbart!
De får mig alltid att le :)
That's all for now!

/ Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0