jag tycker inte så värst bra om dig.

Jag stör mig på mesiga killar.

Jag stör mig på att du anser dig vara så romantisk.
Jag stör mig på att du måste vara så jävla pedant.
Jag stör mig på att du är en riktigt s.k. "svärmorsdröm".

Jag stör mig på när du stirrar på mig.
Jag stör mig på när du går över gränsen.
Jag stör mig på att du är så osäker.
Jag stör mig på att du är så trååkig så jag dör.

Jag stör mig på att du är mer feminin än vad jag är.
Jag stör mig på att du vill veta vad för mascara jag använder.
Jag stör mig på att du går omkring i fluffiga tofflor.

Jag stör mig på att du hela tiden söker ögonkontakt med mig.
Jag stör mig på att du inte är som alla andra.
Jag stör mig på att du inte är normal.
Jag stör mig på killar som inte har ett eget liv.


Men mest hatar jag när jag inte gillar någon som gillar mig.

Och den JAG gillar är helt jävla störd och inte vill ha mig.

Va fan säger du inget för? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0