Jävla Piss

La mig sent. Runt 02. Läste Cosmo. Jag vaknar plötsligt kl 7.40. och
 inser att jag FÖRSOVIT mig!!
GRIS!


Finns inte en chans jag skulle ha hunnit i tid i skolan. Jag orkade inte stressa. Och jag är inte 100 % frisk ändå.
Vi skulle ha fotografering och jag visste fortfarande inte vad jag skulle ha på mig.

Kläder = ?

Att se ut som Cruella de Vil and add trötta ögon, falskt leende och inget smink alls
- inte ens mascara var inte vad jag hade i tanke precis. Hell no! 
Tänker inte varje gång jag slår upp katalogen må dåligt för jag ser ut
som en ful dragqueen á lá Amanda Lepore!

Okej ful kan jag inte bli.
Men jag är inte den mest fotogeniska människan om man säger så =)


Pluggade lite matte idag, sen sov jag i princip hela dan. Ska kika Idol nu!
Sen ska jag plugga hm. engelska och franska glosor!
Skitkul. Verkligen. Kan inte bli bättre!

Ha det bra! :-)



En av de bästa låtarna någonsin:
Sweet Child O'Mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0