Rihanna

MTV Video Music Awards.

rihanna

Årets monstersingel Årets bästa video
Rihanna - Umbrella Rihanna - Umbrella

 



Sjukt vacker


Finn ett fel, det går inte hon är perfekt

 


Update: 5 min efter jag postat blogginlägget hittade jag en annan bild.
Är det bara jag eller lägger ni också märke till en förändring?
Se själva.

Före Efter

Nänä, det är säkert en förträfflig bra uppstoppad BH med feta inlägg
som kostar flera miljoner kronor som har lyft brösten. Push up bh - my ass!



Update: Var tvungen att fixa om inlägget så att det skulle gå att kunna klicka på
bilderna och på så sätt göra dom större. Skrev egentligen inlägget igår.

2007-sep-10 @ 18:04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0