Ring ring

Vill också införskaffa en ny mobiltelefon! Min Sony Ericsson K750i
irriterar jag mig bara mer och mer på.
Joysticken funkar inte. Den segar. Knapparna strular.
Det enda som är bra med den är kameran och minnet.


Här är två som jag funderar på. Nokian som jag sedan länge velat ha
och Sony Ericsson(en) som Anni köpt.
Fördelarna med Nokian är att den har stora och sköna knappar och
massor med place att anteckna saker i.
Fördelarna med Sony Ericsson är att den har bra kamera,
minne och ser snygg ut. Det gör ju iofs Nokian också.

Fast Nokians kamera är betydligt sämre! 1,3 megapixel till skillnad
från 3,2 megapixel som Sony Ericsson har.
Dock har Sony Ericssons modell skumma knappar så jag vet inte.
Jag blir bara mer och mer förvirrad.

Vilken av dom tycker ni är bäst?Vilken är din favoritmobiltelefon?

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag är supernöjd med min SE hittills :) Du kan ju byta namn på bloggen, men du kan inte ändra adressen till den..

2007-09-30 @ 22:12:52
URL: http://annishopaholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0