Roligaste bilderna ever ^_^

Sprang 2 km idag. Gick ganska bra faktiskt. *stolt*

Snart ska jag baka kladdkaka. Säg till om ni vill ha.


Den 1:a oktober ska jag bara skriva om mode,kändisar och shopping.
Känns som jag skriver i princip ALLT just nu. Skola, kändisar, film, musik, störda
och min underbara kärlekssaga förstås. Skriver mer om det vid ett annat tillfälle.

Hittade en oerhörd störd sida typ nyss..Blir verkligen pissed of. Men den är amusing dock :-)
Check it out by clicking riiight heere <---

Hum, sen hittade jag en riktigt riktigt rolig bild i Mina Dokument
(MD = en mapp som är på datorn för er som inte är så allmänbildade vet det) :P
Har en till bild men jag sparar den och lägger upp den imorn istället. För sen kommer jag inte ha roliga bilder och vara tvungen att använda den kreativa delen av min hjärna för att skriva ett riktigt bra och fyndigt inlägg vilket jag såå inte orkar göra ibland.
Update: Okej nej jag ändrade mig, jag lägger upp andra bilden också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0