Sista inlägget för idag


Inatt kunde jag ju inte sova som sagt. Kikade lite på tv och så. Bland annat MTV där dom spelade några fula låtar.

Sen av ngn anledning ( fråga mig inte varför) skickade jag sms till MTV för att
kolla hur stor var chansen mellan mig och McDreamy. Iofs ska man ta det men nypa salt men still.
Det stämde ju in. Delvist.

Man skulle skriva in ÄLSKA + ditt namn + hans namn och skicka till 72777
(Ex. ÄLSKA Anna Erik ->72777)
10kr/sms


Så här "svarade" dom:

[1:a smset] Knappast. Möjligheten är borta. Kanske nästa gång.
*****(McDreamy) tänker inte på dig, Andrea.

Du missade rätt ögonblick. Glöm det.

[2:a smset] Knappast. Han har inte tid med kärlek just nu.
Får du *****(McDreamy) blir det nog högst för en dag. Det är någon annan som är din drömprins. Inte han.


Behöver jag säga något mer? Observera att jag skickade det ca: 04.30.
Jag skickade TVÅ till och med för jag gick inte på det första.
Mådde jag bättre efter det? Blev jag gladare? Motiverad? Wouldn't think so..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket för kommentarer! det värmer.

2007-09-12 @ 23:41:31
URL: http://mynewlife.blogg.se
Postat av: Anonym

nej jag mår inte alltför bra.. själv då? =/
tack så mkt, det betyder jättemycket :)

2007-09-13 @ 00:21:26
URL: http://mynewlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja:) jo det känns så iallafall!
hur mår du då?

2007-09-13 @ 18:39:54
URL: http://mynewlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0