Tss..

Jag blev klar min fina budget- uppsats kl 01.00. Härligt. Och sen gick jag vaknade jag kl 06 och gick upp kl 07.10 för att sedan dra till skolan kl 07.50.
Tänkte locka håret, men som vanlig hann jag inte det..

Sedan kommer jag där till skolan och precis när jag skulle lämna in uppsatsen säger läraren att
Läxan inte är förrän till nästa vecka men att han GLATT gärna kan ta emot den ändå.
Fyfan va pissed of jag blev då. Där sitter jag halva natten och skriver allt vad jag kan helt i onödan! Aargh :P


Idag ska jag plugga matte och spela piano. Lite tv blir det la också :D
 Åh just det ja. McDreamy var inte i skolan idag. Först blev jag lite orolig tänker

1) Han är sen
2 Han är sjuk

Men sedan efter det gått en timme,
så säger någon att han är på någon skogshuggar-prao i två dagar,
därmed ledig. Happ, tänker jag.
 Men det var ganska skönt ändå att slippa honom idag o
ch bara fokusera på skolan och det jag är bra på.
Sure, jag gillar inte honom längre.

Men jag har fortfarande inte kommit över honom..


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0