Update

Haft fullt upp de senaste två dagarna. Inte blivit mycket bloggskrivande :)

Allt går så BRA för mig i skolan att det nästan är lite läskigt. Det brukar aldrig gå så här bra, det är typ PERFEKT. Det idealiska. Så som jag alltid vill ha det. Nu bara väntar jag på en möjlighet att sabba det på något glosprov.
Tycker inte om att allt ska vara precis som det ska. Känns lite skumt bara.

News för idag:
♥ Klarade av Hallelujah I just love her so, utan problem. Härligt!
♥ Gjorde tre mål på fotbollen idag
♥ Ingen ville jogga med mig 2 km efteråt. Seriöst det verkar bara vara jag som känner mig som en Duracell-kanin direkt efter träningen. Haha, weird :)
♥ Hittade "novellämne" dvs. något att skriva om...
♥ Undvek McDreamy hela dagen idag. Han frågade mig tre saker (okej fyra).

?Hm. Han följde mig till franskan. Och jag sa inget på vägen.
?Han frågade vad som hände på Desperate Housewives.
? vad jag skrev för något (skrev noter)
? vad jag hade för poängbetyg och
? jag satt inte bredvid honom trots våran franska-sitt-pakt.
Well there you go. Har offrat tillräckligt mycket för idag.
Ändå fick jag känsla att han typ ville prata med mig. Känns konstigt,
för jag brukar inte i vanliga fall undvika honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0