Shopping!

image792




Idag har jag handlat massor. Har inte varit på stan på flera veckor nu så idag var det dax att slå på stort:P

Köpte: Lösögonfransar, röda tygskor från Fred Perry, svart-vit necessär från Björnborg, Blåa Ray-ban-kopior från Bikbok, Randig röd-vit kofta från H&M och en svart vårjacka också från H&M. Inhandlade också in en fotboll, blåa benstrumpor,tidningar, makeupsvamp och stift...

Såg en dyr men jättesnygg guld ögonskugga från Shiseido.. 245 kr..! Den får jag vänta med i några veckor..Och så såg jag en snygg och mjuk yogamatta i Stadium! Och ett par fotbollskor från Nike som jag blev helt förälskad i. Nu har jag något att se fram emot iaf, längtar ihjäl mig nu typ.. :)

Kommentarer
Postat av: farah

sån jacka har jag med ;)

2008-04-20 @ 19:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0