Sportlov, here i come

Åh, nu är alla prov avklarade! Både biologi, matte och religionsprovet.
Jag är ganska säker att jag minst har VG iaf. 
Jag måste verkligen hitta och lära mig en bra studieteknik som passar mig.
Känner att jag stressar tok för mycket och jag önskar alltid att jag hade några timmar extra att plugga. Jag får ta och sätta igång tidigare, det vetja men det är så tråkigt att plugga när man inte behöver det just nu, utan senare..

Jag är dock jättenöjd, trodde inte det skulle gå så bra. Hade väl låga förväntningar. På fredag åker jag med mor till Göteborg. Jag längtar, ska bli lite spoil- time there;)

Lite Harry Potter läsning, simning och filmkvällar blir det också under lovet.
 Samt lite städrensning.. Fotbollstekniken måste jag öva lite extra på och så ska jag nog se Cloverfield på bio med H. Och så ska jag göra en sak till. SOVA.

Btw:
Så vill jag se Pulp Fiction och De missanpassade(med Marilyn Monroe) men det finns ingenstans att hyra. Jag får se hur jag fixar det, vill verkligen se dom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0