What?..

Tog en paus. Är inte tillbaka än, fast jag bloggar nu..Jag vet inte vad det är med mig, men jag orkar bara inte skriva=)
Har hänt massor den senaste tiden. Ska till Göteborg under sportlovet. Blir väl lite shopping där.

Jag har börjar plugga lite mer matte nu, särskilt nu när jag får en extralektion i veckan på fredagar. Håller på o gör lite avancerade problemlösningar. Lite kul faktiskt, nu när man får hjälp och lär sig. Vill också lära mig schack och lösa Rubiks kub. Värsta snillet här, tss, im tryin :) Det vore dock riktigt tufft att kunna det..

Nu ska jag äta lite jordgubbar
och skriva klart min uppsats.
Btw. så tror jag det gick riktigt bra på matteprovet i tisdags. Fast jag vet att jag har fått två fel, nu efteråt. Vi får se när jag får tbx det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0