Enter Sandman

Den coola killen Johan som jag berättade om i ett tidigare inlägg
Ja, Johan och hans kompis spelade elgitarr och trummor.
Nu har jag gjort min research och tagit reda på vad låten heter.
Har lyssnat på youtube hela dagen. Den är faktiskt inte så dålig.
Hårdrock har jag börjat lyssna på den senaste tiden. Speciellt Guns N' Roses.
Och nu så har jag börjat lyssna på Kiss och Metallica. Eller ja, bara några låtar av dom.
Brukar annars lyssna på Justin T och Nelly F. Eller Timbaland. Right Now.
Ändrar musiksmak annars i princip hela tiden.

Videoklipp 1: Låten är jättebra kvalitet i den här videon.
Men boxningen har ingenting med låten att göra
Videoklipp 2: Låtens kvalite är jättedålig, men videon stämmer överens med
Metallicas låt, men är ändå lite suddig.
Vore jag ni skulle jag lyssna på boxningsvideon men inte kolla på den. Typ. :D
Här är Enter Sandman av Metallica som Johan och hans kompis J spelade:




Update:
Tro inte att jag är en äkta hårdrockare för det är jag inte.
Ibland tycker jag såna är lite läskiga. Men några låtar är faktiskt grymt bra.
Just 4 the record so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0